Magazin Rapsodia

Vinde exclusiv produse hora. E situata undeva pe la Piata Alba Iulia

Nu am gasit nici un site care sa para a fi afiliat lor, asa ca postez aici cateva preturi de care imi amintesc:

  • Chitari clasice: peste 190RON (Laura Nylon: 188RON)
  • Chitari acustice: peste 260RON (260,320,380)
  • Chitara acustica 12 corzi: 280RON (sau 380RON, nu mai tin minte)
  • Chitari electrice: Iris aprox 350, Iris lux 530RON
  • Chitara semiacustica 330RON
  • Cuburi: 20W 240RON

Preturile sun aproximative. E doar ce imi aduc aminte eu.

Un răspuns to “Magazin Rapsodia”

  1. Sambit Says:

    http://www.magazinulrapsodia.ro/
    E situl lor dar tot nu am gasit preturile asa ca initiativa ta e una buna.

Lasă un răspuns

